برگزاري دوره هاي آموزشي تخصصي

پویا ترانس با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران و با برخورداری از توانمندی‌های ارزشمند علمی اساتید دانشگاه و همچنین بهره‌گیری از تجارب ارزشمند متخصصین صنعتی، دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت مرتبط با ترانسفورماتورها برگزار می نماید.

دوره ها در زمینه های مختلف از جمله تعمیر، نگهداری، تست و عیب یابی انوع ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت و همچنین دوره های تخصصی در زمینه تپ چنجرها، روغن ترانسفورماتور، بوشینگ های فشار قوی و … می باشند که یا در سایت متقاضیان و با اعزام مدرسین برگزار می شوند و یا با حضور شرکت کننده ها از سازمان ها و صنایع مختلف در دانشکده برق دانشگاه علم صنعت برگزار می شوند.

سازماندهی برگزاری دوره ها که با همکاری مشترک این شرکت و دانشگاه علم و صنعت می باشد در مرکز تست و پایش ماشین های الکتریکی دانشگاه علم و صنعت صورت می گیرد.

  • به شرکت کنندگان در دوره ­ها، گواهینامه معتبر از سوی مرکز تست و پایش ماشین‌های الکتریکی اعطا می‌گردد.
  • برخی دوره ها به صورت تئوری و برخی به صورت تئوری عملی ارائه می شوند. در دوره های عملی، عملکرد و وضعیت ترانسفورماتور شبکه توسط دستگاه های تست و پایش ارزیابی و پایش می شوند.
  • دوره ­ها در مرکز تست و پایش ماشین­ های الکتریکی دانشگاه علم و صنعت واقع در تهران، خیابان هنگام، دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت برگزار می ­شود و در صورت نیاز متقاضیان، دوره در محل سایت متقاضی برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در خارج از کشور

پویا ترانس با همکاری مرکز تست و پایش دانشگاه علم و صنعت با توجه به اهمیت برنامه ­ریزی در بهره ­وری نیروی انسانی، اقدام مبتکرانه ­ای را با برگزاری دوره­های آموزشی- سیاحتی در خارج از کشور صورت داده است و به این ترتیب دوره ­های آموزشی کوتاه مدت تخصصی، مدرن و بازآموزی متناسب با نیاز کارکنان اعم از مدیران، کارشناسان و متخصصان موجب ارتقای دانش فنی آنها شده و از طرفی برگزاری تورهای سیاحتی همزمان، طرح تشویقی موفق و به یادماندنی را به همراه دارد.

دوره­های آموزشی با توجه به نیاز سازمانها نسبت به موضوع و محتوای آموزش، مدت دوره، تورهای سیاحتی و نوع خدمات، قابل تنظیم و برنامه­ ریزی می ­باشد.

در حال حاضر این شرکت دوره­ های آموزشی- سیاحتی در کشور روسیه و در شهرهای مسکو و سنت پطرزبورگ را سازماندهی نموده است. کشور روسیه امکانات و توانمندی های گسترده در برخی صنایع از جمله صنعت برق دارا می باشد.