نحوه خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو و دریافت انشعاب برق

نحوه خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو

متقاضیان خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو لازم است طی مراجعه به شرکت برق ، نسبت به دریافت طرح برقرسانی اقدام نمایند. با توجه به ترانس معرفی شده در طرح، متقاضیان و همراهان گرامی ما میتوانند با کارشناسان فروش پویا صنعت وفا تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان در خصوص نحوه خرید ترانس و همچنین انتخاب ترانس مناسب بهره مند شوند.

 نحوه خرید ترانسفورماتور ایران ترانسفو

انتخاب ترانس مناسب

چه ترانسی مناسب شما است؟

همانطور که قبلا گفته شد، در طرح برقرسانی ثانویه (کنتور یا تجهیزات اندازه گیری مصرف برق بعد از ترانس قرار می گیرد) کلیه جزییات از جمله توان ترانسفورماتور و نوع آن مشخص گردیده است. متقاضی تنها مجاز به استفاده از ترانسفورماتور با قدرت قید شده در این طرح است و چنانچه نوع و قدرت ترانس خریداری شده مغایر با طرح برقرسانی باشد، اجازه نصب از طرف شرکت توزیع نیروی برق داده نخواهد شد. از طرفی چنانچه نوع و قدرت ترانس خریداری شده نسبت به طرح مغایرت داشته باشد، امکان بازپس گیری از سمت پویا صنعت وفا و شرکت ایران ترانسفو مقدور نمی باشد.
دارندگان مجوز برق اولیه (کنتور یا تجهیزات اندازه گیری مصرف برق قبل از ترانس نصب شده است) میتوانند جهت انتخاب ترانس مناسب، با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشند.

توجه شود:

در طرح برقرسانی کلیه جزییات جهت برقراری انشعاب برق اعم از قدرت ترانسفورماتور ، تابلو برق ، کابل و … مشخص گردیده است.

نکته 1: عموما برای هر سند و یا پروانه بهره برداری می توانید درخواست یک انشعاب برق نمایید.
نکته 2: در کلیه انشعاب های (طرح برقرسانی) جدید (نو) کلیه لوازم استفاده شده از جمله ترانسفورماتور باید “نو” باشد و متقاضی مجاز به استفاده از ترانسفورماتور و یا تجهیزات کارکرده و دست دوم نمی باشد.

مدارک و روند درخواست ترانس

آیا خرید ترانس از پویا صنعت وفا به شرایط خاصی نیاز دارد؟

خیر. خرید ترانس ایران ترانسفو به شرایط خاصی نیاز ندارد. تمام افراد حقیقی و حقوقی پس از طی مراحل دریافت انشعاب و با توجه به ترانس معرفی شده توسط ناظر محترم اداره برق میتوانند اقدام به خرید ترانس نمایند.

مدارک لازم و روند کلی خرید ترانس در پویا صنعت وفا به چه صورت است؟
  • مدارک لازم جهت خرید ترانس اشخاص حقوقی: تصویر گواهی ارزش افزوده، شماره تماس، آدرس کامل پستی.
  • مدارک لازم جهت خرید ترانس اشخاص حقیقی : تصویر کارت ملی، شماره تماس، آدرس کامل پستی و فرم درخواست ترانسفورماتور.
در پویا صنعت وفا چگونه مبلغ سفارش ترانس را پرداخت کنم؟

به دلیل تفاوت در شیوه پرداخت، امکان خرید آنلاین از طریق سبد خرید امکان پذیر نمی باشد. جهت تسریع در فرایند ثبت سفارش و استعلام موجودی ترانس مورد نظر لطفا با ما تماس بگیرید. پس از تایید موجودی توسط کارخانه ایران ترانسفو، لازم است نسبت به ارسال مدارک به واتساپ و یا تلگرام نماینده فروش ترانسفورماتور ایران ترانسفو در پویا صنعت وفا اقدام گردد. پس از ثبت مشخصات مشتری و ارسال پیش فاکتور، لازم است مشتری مبلغ ترانس را به حساب شرکت واریز کند. پس از انتقال وجه، ترانس خریداری شده یک تا دو روز پس از واریز موفق وجه، قابل تحویل درب کارخانه است.

منظور از ترانسفورماتور های ویژه چیست؟

علاوه بر ترانسفورماتورهای توزیع روغنی با منبع انبساط، انواع ترانسفورماتورهای خاص در شرکت ایران ترانسفو قابل طراحی و تولید است. ترانسفورماتور های ویژه که در پویا صنعت وفا قابل سفارش هستند شامل انواع ترانسفورماتور های هرمتیک و ترانسفورماتور های روغنی کم تلفات با قدرت بالاتر از 2000 کیلو ولت آمپر و ترانسفورماتورهای خشک رزینی  با قدرت بالاتر از 2500 کیلو ولت آمپر می باشد.

روند سفارش و پرداخت ترانسهای ویژه مانند انواع ترانس هرمتیک و خشک چگونه است؟

پس از استعلام موجودی، چنانچه ترانس مورد نظر در کارخانه موجود نباشد، تولید بصورت سفارشی خواهد بود و قیمت ترانس در زمان تحویل و به روز محاسبه خواهد شد. قبل از سفارش ترانس محاسبه حدودی قیمت امکان پذیر است. نحوه پرداخت به اینصورت است که بین 50 درصد قیمت ترانس بعنوان پیش پرداخت توسط شرکت ایران ترانسفو دریافت گردیده و الباقی در زمان تحویل ترانس و با توجه به قیمت روز، توسط ایران ترانسفو به خریدار اعلام می گردد. سایر مراحل خرید ترانسهای سفارشی مانند ترانسهای رایج طی خواهد شد.

تعرفه و نحوه پرداخت

حمل و ارسال ترانس

مبلغ سفارش را چگونه باید پرداخت کنم؟

پرداخت وجه جهت خرید ترانس در پویا صنعت وفا به صورت پرداخت مستقیم به حساب شرکت امکان پذیر است

آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک دهم؟

خیر. سفارش و خرید ترانسفورماتور از این نمایندگی تنها بصورت نقدی امکان پذیر است و از پذیرش هرگونه چک بانکی و پرداخت شرایطی معذوریم.

اگر قبل از واریز وجه به حساب کارخانه، ترانس مورد نظر با قیمتی بالاتر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟”

با توجه به اینکه پیش فاکتورها به تاریخ روز و در ساعات اداری معتبر هستند در صورتیکه پیش از واریز وجه، افزایش قیمت از طرف ایران ترانسفو اعلام گردد، پیش فاکتور صادر شده منقضی و پیش فاکتور جدید بهمراه شناسه واریز متعاقبا خدمت متقاضی ارسال خواهد شد.

اگر پس از واریز وجه به حساب کارخانه، ترانس مورد نظر در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟

پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت وجود دارد ولی پس از آن اصلاح سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نیست. ملاک خرید ترانسفورماتور و ثبت مشتری در سیستم تاریخ و زمان واریز وجه به حساب ایران ترانسفو است. در صورتیکه بعد از واریز وجه تغییر قیمت صورت پذیرد، ملاک قیمت فروش ترانس، زمان واریز وجه می باشد. چنانچه پس از ثبت سفارش کاهش  قیمت از طرف ایران ترانسفو اعلام شود ، با توجه به سیاست های فروش ایران ترانسفو امکان بازگرداندن وجه واریزی از طرف پویا صنعت وفا نیز وجود نخواهد داشت.

آیا قیمت محصولات در سایت پویا صنعت وفا به روز هستند؟

بله، پویا صنعت وفا به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

در پویا صنعت وفا تلاش شده تا بیشترین سقف تخفیف روی هر محصول در نظر گرفته اعمال گردد. با این وجود پیمانکاران اداره برق که به تعداد بالا از پویا صنعت وفا خرید انجام دهند، در سیستم مشتریان دائمی (طرح ویژه پیمانکاران) پذیرفته شده که مشمول تخفیف جزئی در خرید های بعدی قرار خواهند گرفت.

حمل و ارسال ترانس

پس از این که سفارشم را ثبت و هزینه را واریز کردم، چگونه ترانس به دستم برسد؟
  • پس از خرید انواع ترانسفورماتور، تحویل ترانس درب کارخانه ایران ترانسفو تهران یا زنجان می باشد. تحویل ترانس به مشتری به دو صورت امکان پذیر است:۱- تحویل به صورت حضوری با داشتن معرفی نامه از طرف نمایندگی این شرکت.
    ۲-امکان هماهنگی ارسال ترانس از طریق باربری و … به مقصد خریدار.
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

ارسال ترانس به شهر تهران، رایگان می باشد. درخصوص سایر شهر ها، هزینه ارسال ترانس با مشتری و بصورت پس کرایه است.

پس از واریز وجه، تحویل ترانس چقدر طول می کشد؟

زمان تحویل ترانس به مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند نوع، قدرت و موجودی ترانس در انبار ایران ترانسفو مشخص خواهد شد. پس از آماده سازی ترانس جهت ارسال به مقصد خریدار، زمان تحویل ترانس به مقصد خریدار بسته به شرایط جوی، مقصد و نحوه ارسال ترانس متفاوت است. در بهترین شرایط، تحویل ترانسفورماتور درب کارخانه از 24 ساعت پس از سفارش مشتری امکان پذیر است.

آیا میتوانم ترانس خریداری شده را شخصا از کارخانه ایران ترانسفو تحویل بگیرم؟

بله. مراجعه حضوری خریدار به انبار ایران ترانسفو جهت تحویل ترانسفورماتور مقدور است. یک روز قبل از اقدام به تحویل ترانس لازم است مشخصات تحویل گیرنده به کارشناسان پویا صنعت وفا اعلام گردد تا با صدور معرفینامه روند تحویل ترانس از کارخانه طی شود.

ترانس خریداری شده از ایران ترانسفو را از کجا تحویل بگیرم؟

با توجه به اینکه امکان تحویل ترانس از تهران یا زنجان (هر کدام که برای خریدار بصرفه تر باشد) مقدور است، آدرس های زیر خدمتتان معرفی می شود:

آدرس کارخانه ایران ترانسفو ری

کیلومتر ۴۵ جاده قدیم ساوه، روبروی نیروگاه پرند، شهرک صنعتی پرند، فاز ۲، قطعه f1، انتهای خیابان بوستان، سایت ایران ترانسفو ری

شماره تلفن شرکت ایران ترانسفو ری: ۰۲۱۵۶۴۱۷۷۹۶ – ۰۲۱۵۶۴۱۷۵۰۸

فکس: ۰۲۱۵۶۴۱۷۷۹۲

آدرس کارخانه ایران ترانسفو زنجان

کیلومتر 4 جاده قدیم زنجان تهران. کدپستی: 18-11-45135

شماره تماس کارخانه زنجان: 5-02433790760

فکس: 02433790780

آدرس ترانسفورماتور سازی کوشکن

آدرس: زنجان، شهرک صنعتی شماره یک، خیابان سهروردی. کد پستی: ‫‪۴۵۳۳۱۴۴۶۴۹ ‫تلفن: ‫‪0۲۴-۳۲۲۲۱۱۰۰

فکس: ‫‪0۲۴-۳۲۲۲۱۱۰۶ / ‫‪0۲۴-۳۲۲۲۱۴۰۱

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

در صورتی که تحویل ترانسفورماتور بصورت حضوری درب کارخانه باشد، لازم است قبل از مراجعه به کارخانه ایران ترانسفو، هماهنگی های لازم جهت آماده سازی خروج ترانس از کارخانه ایران ترانسفو انجام پذیرد. در صورت ارسال ترانس از طریق باربری، پویا صنعت وفا با هماهنگی بین خریدار، کارخانه ایران ترانسفو و باربری، تلاش میکند ترانس خریداری شده در زمان مطلوب به مقصد برسد. با این وجود به دلیل مسایل مختلف مانند تعطیلی کارخانه ایران ترانسفو، شرایط جوی نامناسب جهت حمل ترانس، مشکلات ترافیکی، برنامه و زمان بندی شرکت باربری، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت یا روز خاص برای پویا صنعت وفا مقدور نیست.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به پویا صنعت وفا به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

تحویل حضوری سفارش در محل انبار پویا صنعت وفا برای مشتریانی که در استان تهران و شهر تهران هستند امکان‌پذیر است. با این وجود مشتریانی که هزینه تحویل ترانس آنها از طریق باربری و … از مقصد تهران بصرفه تر باشد، ارسال ترانس از تهران نیز امکان پذیر است.

گارانتی اصالت و سلامت ترانس

چطور از سالم بودن ترانس خریداری شده اطمینان حاصل کنم؟

تمام ترانسهای خریداری شده از پویا صنعت وفا، درب کارخانه تحویل مشتری داده می شود. بنابراین با اعتماد به شرکت معتبر ایران ترانسفو مشتری باید نسبت به سالم و اصل بودن کالای خریداری شده از پویا صنعت وفا اعتماد و اطمینان کافی را داشته باشد. علاوه بر این ضمانت نامه ترانسفورماتور ، گواهی تست و حواله خروج از انبار کارخانه همراه با ترانس تحویل گردیده و متعاقبا فاکتور فروش ترانس نیز توسط بازرگانی ایران ترانسفو صادر و ارسال می گردد.

گارنتی ترانس های خریداری شده از پویا صنعت وفا چگونه است؟

دوره ضمانت پس از فروش توسط شرکت بازرگانی ایران ترانسفو از تاریخ تحویل ترانسفورماتورها از محل انبار کارخانه های تولید کننده گروه ایران به شرح ذیل می باشد:

دوره ضمانت یا مدت گارانتی ترانس ایران ترانسفو به مدت ۲۴ ماه از تاریخ مندرج در بارنامه و یا ۱۸ ماه پس از بهره برداری ترانسفورماتور (هرکدام که زودتر اتفاق بیافتد) می باشد.

زمان شرایط ضمانت مشمول تعهدات حسن انجام کار و تعهدات مناقصات و فروش قراردادهای خاص نمی شود. در اینگونه موارد شرایط حاکم بر تعهدات ضمانت در قرارداد معتبر و جاری خواهد بود.

پس از سپری شدن دوره ضمانت، شرکت خدمات پس از فروش ایران ترانسفو آماده ارائه خدمات پشتیبانی فنی بوده که این کار با دریافت هزینه مربوطه انجام خواهد شد.

 

Related Posts

Leave a comment